برترین برند های جهان

آیا می دانستید بی ام و با پیشی گرفتن از تویوتا به عنوان باارزش ترین مارک خودرو جهان معرفی شد.

آیا می دانستید هیوندایی با کسب مقام نهم، اولین خودروساز کره ای شد که به جمع ۱۰مارک با ارزش خودرو جهان پیوسته است.

آیا می دانستید  کارخانه رولکس در سال ۱۹۰۵ در کشور سوئیس ساخته شده است، والان برترین برند ساعت جهان است .

آیا می دانستید سوتیرویو بولگاری، موسس مارک معروف و جهانی بولگاری، در سال ۱۸۵۷ در یونان متولد شد و تاکنون برترین و پرفروش ترین مارک جواهرات است .

بهر ساله فهرستی از قوی ترین برندهای جهان در زمینه های مختلف معرفی می شود که در جدیدترین این فهرست، شرکت‏‌های مطرح آی تی جایگاه ویژه‌‏ای را در اختیار گرفتند.

هر ساله این فهرست پرسروصدا توسط شرکت کوربرند (CoreBrand) منتشر می‌‏شود و این شرکت فهرست صد برند بر‌تر دنیای تجاری را معرفی می کند.

به گزارش فناوری نیوز ، در این فهرست که نام‏‌های همیشگی مثل کوکاکولا، مک دونالد و دیزنی در رده‏‌های اول دیده می‌‏شود، اپل توانسته است نام خود را وارد ۱۰ برند بر‌تر جهان کند.

شرکت کوربرند جایگاه دهم این فهرست را به اپل اختصاص داده است. شرکت مایکروسافت نیز توانسته است پس از اپل رتبه یازدهم این فهرست را از آن خود کند. شرکت‌‏های گوگل، یاهو و سونی نیز به ترتیب در جایگاه‌های بیست و ششم، بیست و هشتم و سی و یکم قرار گرفته‌‏اند.

بر اساس این گزارش، اختصاص رتبه یازدهم به مایکروسافت ممکن است تعجب برخی از صاحب‏نظران دنیای آی تی را برانگیزد، اما نباید فراموش کرد که مایکروسافت در بازار ابزارهای همراه نتوانسته موفقیت چندانی کسب کند و اعتبار برند خود را تثبیت کند، در بازار رایانه‏‌های شخصی و نیز در محیط‏‌های کاری همچنان یکی از کارآمد‌ترین و قوی‏‌ترین برندهای تجاری محسوب می‌‏شود.

شرکت کوربرند فهرست کامل بر‌ترین برندهای تجاری را در وب‏‌سایت خود منتشر کرده است، البته دسترسی به آن منوط به ثبت نام رایگان در این سایت است.

گرد آوری : فناوری نیوز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 14 آبان 1393برچسب:, | 13:25 | نویسنده : باقری |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • کینگ بلگ